[JPL] Jazz90.1 (Rochester, NY) - Latin music playlists - Week of 23 August 2004

Jason.Crane at greece.k12.ny.us Jason.Crane at greece.k12.ny.us
Mon Aug 30 11:22:01 EDT 2004

Please send all LATIN MUSIC CDs ONLY for airplay to:

Jazz90.1
Attn: Latin music
750 Maiden Lane
Rochester NY 14615

INFO: Jazz90.1 is located in Rochester, NY, the nation's #54 market. We
broadcast jazz 24 hours a day, seven days a week. Jazz90.1 reaches the
entire Greater Rochester Metro Area (1.2 million people) -- about 40 miles
in every direction. We also broadcast on the Web. Listen online and learn
more at jazz901.org.

Jazz90.1
"THE LATIN SET" PLAYLIST

Here's what was played on The Latin Set during the week of 23 August 2004.
The Latin Set, hosted by Jason Crane, airs weekdays at 5:15 p.m. ET.

1. Mike Marshall - A Hug For Mr. Domingos - Choro Famoso - Adventure
2. Oskar Cartaya - Danzon Pa' Mi Viejo - My Music My Friends My Time - Oye
3. Claudia Acuna - Arrimate Mi Amor - Luna - Maxjazz
4. Moacir Santos - Nana - Ouro Negro - Adventure
5. Omara Portuondo - Tabu - Flor de Amor - Nonesuch
6. John Santos - Going Home Tomorrow - Brazos Abiertos - Machete
7. Son Boricua - El Dia De Suerte - Fabulosos 70s - Cobo
8. Sonido Isleno - Tema de Pelicula - Blue Tres - Tresero
9. Mongo Santamaria - Para Ti - Montreux Heat - Fantasy
10. Bebo & Cigala - Vete De Mi - Lagrimas Negras - Calle54
11. Jazz on the Latin Side All Stars - Yo Soy La Rumba - The Last
Bullfighter - Saungu
12. Charlie Parker - My Little Suede Shoes - Bird: The Complete Charlie
Parker on Verve - Verve
13. Los Lobos - Ya Se Va (feat. Ruben Blades) - The Ride - Hollywood
14. Son Boricua - Vamanos Pa'l Monte - Fabulosos 70s - Cobo
15. Cintron - Suavecito - Hit Men - Latin Cool

Jason Crane
Station Manager/Afternoon Drive Host
Jazz90.1 (Rochester, NY)

-------------
-------------

The Latin Essence Music Program
Fridays 12am - 3am EST.
Hosted by Javier Rivera
Playlist for 8/27/04
Jazz90.1
Rochester NY
http://www.jazz901.org

Group - Song - CD
Pucho & His Latin Soul Brothers - Caravan - Rip A Dip
Rigo Y Su Obra Maestra - El Humilde - Y Seguimos Bailando
Raulin - Uno Se Cura - Single

**Mini Tribute to Tres player Ivan "Palomita" Conde / Tributo Postumo a
Tresista Ivan Palomita Conde.**
Conjunto Clasico - Pau Pau - Clasicos
Tito Allen - Matunga - Cantar
Conjunto Clasico - El Faisan - Single
**Rest in Peace / Descanse En Paz***

***Happy Birthday Cano Estremera / Feliz Cumpleaños Cano Estremera***
Bobby Valentin - La Boda De Ella - La Boda De Ella
Cano Estremera - Viernes Social - El Niño de Oro
Cano Estremera - Cheque Certificado - Diferente
*** Que Cumplas muchos mas / Congratulations***

Willie Colon & Ruben Blades - Tiburon - Canciones del Solar de los
Aburridos *Request*
Bryan Vargas & Ya Esta! - No Me Llores - Afro Latino Soul
Willie Colon & Hector Lavoe - Calle Luna, Calle Sol - Lo Mato *Request*
Cachao - ¡Ahora Si! - ¡Ahora Si!
Bobby Valentin - El Muñeco de la Ciudad - Boda de Ella
Bobby Matos - Philadelphia Mambo - Made By Hands
Larry Harlow & Nesto Sanchez - Soy Latino - La Raza Latina Suite
*Request*
Toby Rivera - That's What's Love is all About - Al Fin
Tito Gomez - Ese Meneito - Single
Ivan Perez y Los Admirables - Mi Bandera - Patria Y Romance
Paoli Mejias - Cuidado Con La Percusion - Mi Tambor

*Dedicado a Josue Rosado / Dedicated to Josue Rosado**
PR Power - ¡Si Pero No! - Salsa Another Day
**Que Te recurperes. ¡Guarachando...Ahi Negre! / Hope you feel better!**

Orq. La Terrifica - Casa Pobre, Casa Grande - Single
Raphy Leavitt & La Selecta - Como El Morivivi - 15 Exitos de La Selecta
*Request*
Mambo Kings - Marinera - Marinera
Candido Fabre - No Te Mueras Sonero - Poquito A Poco
Los Van Van - Sandunguera - Single
Orq. Aragon Y Los Papines - Pare Cochero - Bailar En Cuba
Ray Barretto - El Hijo De Obatala - Indestructible
Scott La Roc - Be Easy Ma - Single

Thank You for oyur support / Gracias por su apoyo!