[JPL] Sandy Tsukiyama, "Brazilian Experience" Hawaii Public Radio 12-14-11

Sandy Tsukiyama sandy at hawaiipublicradio.org
Mon Dec 26 22:46:32 EST 2011

THE BRAZILIAN EXPERIENCE

12/24/11

Feliz Natal

TITLE/PERFORMER/ALBUM

The Christmas Song/Jack Jezzro & Friends/ Bossa Nova Christmas

Molambo/Yamandú Costa & Dominguinhos/Yamandú +Dominguinhos

Sonho/Pedro Moraes/ClaroEscuro

Chora Baião/Antonio Adolfo/Chora Baião

Lundú #2/Egberto Gismonti Group/Música de Sobrevivência

Eu E O Meu Amor, Lamento no Morro/Quarteto Jobim Morelenbaum/Quarteto Jobim Morelenbaum

Dois Pra Lá, Dois Pra Cá, Qualquer Coisa/Emilio Santiago/Brasileiríssimas

Sonho Meu/Maria Bethânia, Gal Costa/Brazil Classics 1 Beleza Tropical

Cada Beijo/Bebel Gilberto/Bebel Gilberto

Jornada de Inverno/Minas/BlueAzul

Batucada de Samba/Various Artists/Brasil A Century of Song Carnaval

Henrique Cazes/unknown title/Cavaquinho e Bandolim