[JPL] The Brazilian Experience 11-19-11, Hawaii Public Radio

Sandy Tsukiyama sandy at hawaiipublicradio.org
Tue Nov 22 04:33:10 EST 2011

Playlist for 11-19-11

The Brazilian Experience w/Sandy Tsukiyama on Hawaii Public Radio www.hawaiipublicradio.org webstreaming

Moro Na Roça/Mônica Salmasso/Acoustic Brazil/Putumayo World Music

Você P’ra Mim /Fernanda Abreu /Brasil 2 Mil 1. The Soul of Bass-O-Nova /Six Degreees

Astrud Gilberto wStanley Turrentine /Ponteio /CTI Records The Cool Revolution /Masterworks Jazz

Carinhoso/ Flora Purim /Perpetual Emotion/ Narada Jazz

Briga De Namorados/ Vinicius Cantuaria/ Lágrimas Mexicanas/ e One

Aula de Matemâticas /Oscar Castro-Neves & Paul Winter/ Brazilian Days/ Living Music

Chega De Saudade/ Anna Caram/ Bossa Nova/ Chesky

Desesperar Jamais/Kenia/Project : Ivan Lins/Mooka

Turn To Me (Samba Maracatú) /Eliane Elias/ Light My Fire/ Concord

Aguas de Março /Quarteto Jobim Morelembaum/Quarteto Jobim Morelembaum /Velas

Tá Danado De Bom /Luis Gonzaga/ Brazil Classics 3 Forrô/Luaka Bop

Pedacinho Du Ceu /Yamandú Costa & Dominguinhos/ Yamandú + Dominguinhos/ Biscoito Fino